متخصص ایمپلنت (ایمپلنت یک روزه و معمولی)

مراجعه به متخصص ایمپلنت زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم دندان نقش مهمی در دهان و همچنین ظاهر چهره دارد و بر عملکرد صحبت کردن، غذا خوردن و حتی لبخند زدن تاثیر می‌گذارد. وقتی یک یا تعدادی از دندان‌های طبیعی شما از بین می‌روند؛ فضای خالی آن‌ها در دهان می تواند سبب حرکت سایر دندان ها شود. با ایمپلنت دندان می‌توانید مانع از جابه جایی دندان های دیگر شوید. همچنین با جراحی ایمپلنت قادر هستید جای خالی ریشه را در استخوان فک پر کنید و از بافت و سلامت آن حفاظت نمایید.

ایمپلنت دندان که به صورت معمولی و ایمپلنت یک روزه در تهران نیز انجام می شود؛ یک جایگزین مصنوعی است که امروزه به جای دندان اصلی و پر کردن جای خالی آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این قطعه از مواد سازگار با بدن تشکیل شده است که موجب هیچ آلرژی و مشکلی در دهان و دندان نمی‌شود. این جایگزین دندان در واقع یک میله کوچک همانند پیچ است که در طی عمل جراحی در داخل استخوان فک جای می‌گیرد. پس از آن که استخوان اطراف آن جوش خورد؛ آماده نگه داشتن تاج مصنوعی دندان می‌شود که این کار توسط متخصص ایمپلنت در تهران که سابقه خوبی در این زمینه دارد باید انجام شود تا نتیجه خوبی حاصل شود.

متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت های مورد تایید یک متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت در تهران

با توجه به توصیه دکتر متخصص ایمپلنت در تهران در کلینیک دکتر ستاره هاشمی باید از ایمپلنت مناسب استفاده نمایید. معروف‌ترین ایمپلنت‌ها در بازار ایران عبارت‌اند از:

  • ایمپلنت کره‌ای: این مدل ایمپلنت یکی از مقرون به صرفه‌ترین ایمپلنت‌های خوب موجود در بازار ایران است. ایمپلنت‌های کره‌ای از کیفیت خوبی برخوردار هستند و مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کنند. قیمت این ایمپلنت ۵ میلیون تومان به بالا است.
  • ایمپلنت نئودنت: برند نئودنت یکی از برندهای معروف ایمپلنت است. این نوع ایمپلنت در برزیل تولید می‌شود و قیمت آن به ازای هر واحد ۷ میلیون به بالا تخمین زده می‌شود. جالب است بدانید بخشی از این شرکت در مالکیت شرکت اشترومن است.
  • ایمپلنت اشترومن: ایمپلنت اشترومن سوئیسی یکی از معروف‌ترین ایمپلنت‌های موجود در در بازار ایران است. بسیاری از دندان‌پزشکان معتقدند ایمپلنت اشترومن بهترین ایمپلنت موجود در ایران است و از آن جهت کاشت ایمپلنت دندان استفاده می‌کنند. قیمت این ایمپلنت به ازای هر واحد بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

هزینه مراجعه به متخصص ایمپلنت

هزینه ای که دکتر متخصص ایمپلنت تهران برای این جراحی کاشت ایمپلنت معمولی یا کاشت ایمپلنت دندان یک روزه در نظر گرفته می‌گیرد با توجه به هزینه فیکسپر (بخش کاشت ایمپلنت)، قطعات پروتزی و لابراتوار محاسبه می شود. متاسفانه با نرخ تورم و افزایش قیمت هایی که وجود دارد هزینه این درمان روز به روز بیشتر نیز می‌شود. با این حال در کنار این موارد باید به این نکته توجه کنید که این هزینه ایمپلنت یکروزه یا هزینه ایمپلنت معمولی تنها یک بار برای همیشه سلامتی دندان‌های شما را تضمین می کند. به عبارتی درمان ایمپلنت دوامی طولانی دارد و البته نسبت به سایر درمان های دندان، قیمت ایمپلنت یک روزه و معمولی، افزایش کمتری داشته است. برای آن که از هزینه خود را هدر ندهید؛ می توانید با مراجعه به متخصص ایمپلنت در تهران از نتیجه درمان خود رضایت داشته باشید.

متخصص ایمپلنت
ایمپلنت یک روزه در تهران

شرایط انجام ایمپلنت یک روزه

اگر بخواهید از درمان ایمپلنت یک روزه تهران استفاده کنید می‌بایست شرایطی را داشته باشید. شرایط انجام ایمپلنت یک روزه عبارت‌اند از:

۱- اگر یک یا چند دندان خود را به دلایل مختلف از دست داده‌اید، ایمپلنت یک روزه یک درمان کاربردی و مؤثر برای شما خواهد بود. حتی اگر همه دندان‌های خود را از دست داده‌اید همچنان می‌توانید از درمان ایمپلنت یک روزه استفاده کنید.

۲- اگر تراکم استخوان کافی داشته باشید، ایمپلنت یک روزه یکی از درمان‌های مؤثر جهت جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته‌ شما خواهد بود. اما اگر دندان پزشک تشخیص دهد تراکم استخوانتان برای دریافت درمان ایمپلنت کافی نیست لازم است قبل از جراحی ایمپلنت پیوند استخوان فک انجام دهید و پس از طی کردن دوره نقاهت پیوند استخوان فک اقدام به دریافت ایمپلنت یک روز کنید.

۳- برای دریافت ایمپلنت یک روزه لازم است از سلامت دهان و دندان برخوردار باشید. اگر به بیماری‌های دهانی مانند التهاب لثه، عفونت لثه و … مبتلا هستید لازم است ابتدا به درمان آن مشکل بپردازید، سپس جهت دریافت ایمپلنت یک روزه به دندان‌پزشک مراجعه کنید.

۴- اگر بیماری‌های زمینه‌ای دارید نمی‌توانید از درمان ایمپلنت یک روز استفاده کنید.

۵- در صورتی که دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی مصرف می‌کنید ایمپلنت دندان مشکل شما را برطرف نمی‌کند. زیرا بعد از گذشت مدتی کوتاه دندان‌ها و ایمپلنت‌تان دوباره آسیب می‌بینند و مجبور خواهید بود آن ها را ترمیم کنید.

مراحل معاینه توسط متخصص ایمپلنت

معاینه و تشخیص پزشک

تصویربرداری از دندان

انتخاب ایمپلنت مناسب

بیهوشی برای انجام جراحی ایمپلنت دندان

نصب ایمپلنت

توصیه متخصص ایمپلنت برای کاشت ایمپلنت

ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر ستاره هاشمی با مواد متشکل سازگار با دهان، به جای دندان های طبیعی از دست رفته قرار می گیرند. زمانی که پوسیدگی دندان بسیار پیشرفته باشد، احتمال از بین رفتن دندان نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین خرابی یا از دست رفتن یک دندان، سلامت دیگر دندان ها، لثه و استخوان فک شما نیز به خطر می‌اندازد. متخصص ایمپلنت در تهران، وضعیت دندان ها را بررسی می کند و در صورت نیاز کاشت را برای شما انجام می دهد.

افراد زیر می توانند از کاشت ایمپلنت بهره مند شوند:

  • افرادی که کلیه دندان‌های خود را از دست داده‌اند.
  • افرادی که یکی از دندان‌هایشان را از دست داده باشند.
  • افرادی که به دلایلی نمی‌توانند از دندان مصنوعی استفاده کنند.
  • کسانی که یک یا چند دندان در انتهای قوس فک بالا یا پایینشان را از دست داده باشند.
  • افرادی که تراکم استخوان کافی داشته باشند.

افراد زیر باید با احتیاط کاشت ایمپلنت را انجام دهند:

  • کسانی که مبتلا به عفونت دندان یا فک هستند، نیاز دارند در ابتدا درمان شوند.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند، می‌بایست قبل از جراحی میزان قند خونشان بررسی شود.
  • افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند، لازم است مصرف آن را قطع یا کم کنند زیرا پس از مدتی ایمپلنت دندان نیز خراب می‌شود.
  • افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند، لازم است بین ۵ تا ۷ روز قبل از جراحی با مشورت پزشک معالج مصرف دارو را قطع کنند.
  • بیمارانی که تحت رادیوتراپی هستند بهتر است از این درمان استفاده نکنند.
  • مادرانی که در دوره بارداری هستند بهتر است از درمان ایمپلنت دندان استفاده نکنند.
توصیه متخصص ایمپلنت برای کاشت

چرا کلینیک دکتر ستاره هاشمی

برش‌هایی دقیق و بدون خونریزی با لیزر

تشخیص پوسیدگی با استفاده از دستگاهVistaCam iX

کادر تخصصی دندانپزشکی کودکان

دکتر ستاره هاشمی متخصص ایمپلنت در تهران

توصیه های متخصص ایمپلنت بعد از کاشت ایمپلنت

توصیه های متخصص ایمپلنت بعد از کاشت ایمپلنت

هر جراحی که انجام شود؛ نیاز به مراقبت هایی دارد که علاوه بر تاثیر مثبتی که بر نتایج آن می‌گذارد؛ به روند بهبودی جراحی نیز کمک کند. ممکن است پس از جراحی ایمپلنت دندان نیاز به استراحت داشته باشید تا اثر بی حسی به صورت کامل پایان یابد. معمولا بی حسی موضعی که برای انجام ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد؛ پس از چند ساعت از بین می رود.

با خاتمه یافتن بی حسی امکان دارد برای کاهش درد خود نیاز به مسکن داشته باشید که باید از قبل درباره آن‌ها با متخصص خود مشورت کنید. تا پایان بهبودی کامل و به خصوص در روزهای اول ایمپلنت باید از غذاهای نرم استفاده کنید و تا پایان زمان بی حسی ار مصرف غذا و نوشیدنی های داغ خودداری نمایید تا به ایمپلنت دندانتان آسیبی وارد نشود. همچنین حتما مراقبت های بهداشتی دندان را همانند قبل مانند مسواک و نخ دندان را رعایت کنید تا از بروز جرم گیری ایمپلنت و عفونت جلوگیری نمایید.

سوالات متداول

طبق نظر متخصص ایمپلنت بهترین سن پس از ۱۸ سالگی است. زیرا تا قبل از آن استخوان فک شکل کامل و ثابتی پیدا نکرده و ممکن است با رشد آن درمان با موفقیت مواجه نشود. چرا که در اثر رشد استخوان فک، زاویه ایمپلنت تغییر می کند و در تکلم و غذا خوردن و حتی لبخند زدن مشکل به وجود می آورد.

دکتر ایمپلنت برای آنکه بافت لثه ترمیم شود پس از کاشت لثه را بخیه می‌زند. نخ بخیه پس از ۴ تا ۵ روز خود به خود از دهان خارج می‌شود؛ اما در بعضی از موارد نخ بخیه نیاز به کشیدن دارد.

بله دکتر ایمپلنت از داروهای بیهوشی استفاده می‌کند تا بیمار در طول درمان آرام باشد و دردی را احساس نکند. نوع داروی بیهوشی و دوز آن بستگی به شرایط بیمار دارد که با توجه به تعداد ایمپلنت، محل ایمپلنت و سن بیمار، نوع داروی بیهوشی و دوز آن را مشخص می‌کند.

افرادی که کلیه یا تعدادی از دندان‌های خود را از دست داده‌اند، افرادی که نمی‌توانند از دندان مصنوعی استفاده کنند و افرادی که در انتهای قوس فک بالا یا پایین دندان خود را از دست داده اند، باید به دکتر ایمپلنت مراجعه کنند.

بله امکان این کار وجود دارد و برای افرادی که با کمبود زمان مواجه هستند، کاشت ایمپلنت در یک روز در تهران انجام می شود. البته باید گفت زمانی که ایمپلنت در استخوان فک کاشته می شود بهتر است، مدت زمانی را به جوش خوردن آن اختصاص داد. با این حال ایمپلنت یک روزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد چرا که بسیاری از افراد به دلیل طولانی بودن روند آن از کاشت ایمپلنت منصرف می شدند.

در ایمپلنت یک روزه پایه ایمپلنت در استخوان قرار می‌گیرد. پس از آن که پایه ایمپلنت درون استخوان قرار گرفت بعد از گذشت چند ماه روکش دندان روی پایه ایمپلنت نصب می‌شود. اما در ایمپلنت یک روزه از پایه ایمپلنت کوتاه‌تری استفاده می‌شود که فشار کمتری به استخوان وارد می‌کند.

نظرات مراجعه کنندگان

جردن.نبش چهار راه جهان‌ کودک(ضلع شمال غربی) پلاک۶۶ طبقه سوم واحد
درصورت استفاده از خودروی شخصی:
جهت پارک خودرو از پارکینگ پارک آب و آتش واقع در ضلع جنوب شرقی چهارراه جهان کودک (بزرگراه حقانی به سمت جنوب) استفاده نمایید.
درصورت استفاده از مترو:
در ایستگاه متروی میرداماد پیاده شده و در ایستگاه تاکسی از خط میدان ونک استفاده کنید.
درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم در خواست مشاوره

برای مشاوره با ما شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم