متخصص لثه

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای هر فردی به وجود بیاید؛ بیماری‌های دهانی است. بیماری‌های عفونی دهان را باید با سرعت درمان کرد تا بیماری تشدید نشود. یکی از بیماری‌های عفونی دهان، درد لثه است. اگر به فکر درمان بیماری نباشید این عفونت باعث ایجاد خون ریزی در دهان می‌شود. یکی دیگر از عوارض عفونت لثه، ایجاد فاصله بین دندان و لثه است. برای درمان بیماری های لثه باید به جراح لثه مراجعه شود. برای انتخاب متخصص لثه در تهران حتما به نحوه استرلیزاسیون و کیفیت مواد مورد استفاده در جراحی توجه کافی را داشته باشید.

متخصص لثه در تهران

زمان مراجعه به متخصص لثه

• خونریزی هنگام مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن
  •  بوی بد دهان
  • زخم لثه و خونریزی
  • احساس درد در ناحیه لثه

در صورتی که به عفونت لثه خود رسیدگی نکنید؛ ممکن است عفونت در تمامی قسمت‌های دهان شما پخش شود. پس در صورتی که علائم ذکر شده را دارید حتما به پریودنتیست در تهران مراجعه کنید.

دکتر متخصص لثه برای شما بعد از درمان لثه، محدودیت هایی در غذا و سایر چیزهایی که ممکن است به دندان و لثه شما آسیب وارد کند، توصیه می کند. این محدودیت ها شامل عدم استفاده از مسواک می شود تا فشاری به لثه شما نیاید و بجای آن دهانشویه مناسب برای شما تجویز می کند. در تغذیه نیز از شما می خواهد که از مصرف غذاهایی که باعث فشار به لثه می شود خودداری کنید تا دوره درمانی خوبی داشته باشید.

هزینه مراجعه به متخصص لثه

هزینه ای که متخصص لثه در تهران در کلینیک دکتر ستاره هاشمی دریافت می کند بر اساس مهارت و تخصص، استفاده از تجهیزات مناسب برای کاهش درصد خطا و چکاپ های منظم بعد از روند بهبودی است که بیمار دچار عفونت نشود. قیمت پس از معاینه متخصص مشخص خواهد شد. شما می توانید برای آگاهی از هزینه حدودی متخصص لثه با کارشناسان مجموعه دکتر ستاره هاشمی تماس حاصل فرمایید.

زمان مراجعه به متخصص لثه

مراحل معاینه توسط متخصص لثه

تصویر برداری جهت بررسی التهاب دهان

انتخاب روش درمانی مناسب جهت از بین بردن کامل بیماری

کاهش التهاب دهان با داروهای مناسب

کاهش التهاب دهان با جراحی لثه

تاثیر جراح لثه خوب

دکتر متخصص لثه تهران با اطلاعاتی که از مریض دارد و با توجه به بیماری های زمینه ای او بهترین روش درمان را انتخاب می کند و تا ۱۴ روز بعد از عمل جراحی نحوه اتصال لثه را نیز بررسی می کند تا اگر اتصال موفق نبود دوباره معاینه نموده تا راه بهتری برای درمان پیدا کند. در صورت امکان دکتر باید رصد روزانه نیز داشته باشد تا از احوالات و شرایط، آگاهی لازم را داشته باشد.

در صورت آسیب بافت لثه، پریودنتیست با تحلیل شرایط و وضعیت بیمار آنچه را که نیاز هست به بیمار اطلاع می دهد و از عواقب آن به بیمار آگاهی می دهد. با این کار اعتماد دو طرفه بین دکتر و بیمار شکل می گیرد که بسیار به روند درمان کمک می کند. در صورت پیشگیری شما فقط کافیه هر چند وقت، برای معاینه دندان و لثه به دکتر مراجعه کنید تا از سلامت دهان خود مطمئن شوید.

جراح لثه در تهران که تجربه خوبی داشته باشد، باعث می‌شود شما از جراحی ترس نداشته باشید و با اعتماد به نفس وارد اتاق عمل شوید و حتی شرایط درمان بهتری را تجربه کنید و در طول درمان بیشتر از آن که مضطرب شوید از فرایند درمان لذت خواهید برد. یک متخصص خوب کیفیت کار بسیار بالایی دارد که تا مدت‌ها شما را به درمان‌های لثه و امثال آن بی‌نیاز می‌سازد.

وظایف متخصص لثه

چرا کلینیک دکتر ستاره هاشمی

برش‌هایی دقیق و بدون خونریزی با لیزر

تشخیص پوسیدگی با استفاده از دستگاهVistaCam iX

کادر تخصصی دندانپزشکی کودکان

دکتر ستاره هاشمی متخصص لثه در تهران

توصیه های متخصص لثه برای سلامت لثه ها

مراقب بعد از مراجعه به متخصص لثه
  • رعایت بهداشت دهان و دندان. مراقبت‌های روتین دهان تا حد چشمگیری از ایجاد بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.
  • عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی. استعمال دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کند و این اتفاق بدن را مستعد ابتلا به عفونت می‌کند. فردی که سیستم ایمنی قوی داشته باشد در مقابل بیماری‌های مختلف از قبیل التهاب لثه و عفونت آن مقاوم‌تر خواهد بود.
  • مراقبت از روکش دندان یا ایمپلنت. در صورت جدا شدن روکش دندان یا افتادن ایمپلنت هر چه سریع‌تر به متخصص مراجعه کنید. روکش دندان جدا شده و جای خالی ایمپلنت می‌تواند منجر به ایجاد عفونت در لثه شود.
  • استفاده از خمیر دندان مخصوص و دهان‌شویه‌های درمانی. خمیردندان و دهان‌شویه‌ای که استفاده می‌کنید استانداردهای لازم جهت پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان را باید داشته باشد. دهان‌شویه‌های درمانی به کاهش پلاک و باکتری‌های مضر کمک می‌کنند. به یاد داشته باشید مسواک زدن به تنهایی نمی‌تواند دندان‌ها را در برابر باکتری‌های مضر محافظت کند و حتماً لازم است از دهان‌شویه و نخ دندان به عنوان مکمل شستشوی دهان و دندان استفاده کنید.
  • عدم مصرف زیاد قندها و کربوهیدرات‌ها. محصولات صنعتی و کارخانه‌ای می‌تواند منجر به ایجاد بیماری‌های لثه شود.
  • رعایت بهداشت در صورت استفاده از ارتودنسی. باید بهداشت دهان و دندان را با جدیت بیشتری پیگیری کنید تا از تجمع پلاک‌ها پیشگیری شود.

سوالات متداول

مراجعه به متخصص لثه در شرایط رو به رو لازم است: جهت درمان بیماری های پریودنتال وخیم، افرادی که از بیماری های خاص مانند دیابت و مشکلات قلبی رنج می‌برند، التهابات لثه در دوران بارداری.

پیش از انجام عمل، پریودنتیست ناحیه مورد نظر را با تزریق دارو کاملاً بی حس می‌کند. در عمل های جراحی پیشرفته بیهوشی انجام می شود. بیمار در هر دو حالت (بی‌هوشی کامل و موضعی) حین جراحی دردی احساس نخواهد کرد. پس از عمل و با از بین رفتن تأثیر داروی بیهوشی ممکن است بیمار احساس درد داشته باشد. این درد با مصرف داروهای آرام‌بخش که توسط متخصص لثه تجویز می‌شود به خوبی قابل کنترل است.

به گفته دکتر ستاره هاشمی، متخصص لثه در تهران، عفونت لثه می‌تواند منجر به ایجاد آبسه یا همان کیست‌های حاوی عفونت در دهان شود. اگر آبسه تخلیه نشود، عفونت به آرواره‌ها و سایر نقاط سر و گردن انتقال می‌یابد. در صورتی که سیستم ایمنی بدن بیمار ضعیف باشد این عفونت به دیگر نقاط بدن نیز منتقل می‌شود و تمامی بدن بیمار را درگیر می‌کند.

نظرات مراجعه کنندگان

جردن.نبش چهار راه جهان‌ کودک(ضلع شمال غربی) پلاک۶۶ طبقه سوم واحد
درصورت استفاده از خودروی شخصی:
جهت پارک خودرو از پارکینگ پارک آب و آتش واقع در ضلع جنوب شرقی چهارراه جهان کودک (بزرگراه حقانی به سمت جنوب) استفاده نمایید.
درصورت استفاده از مترو:
در ایستگاه متروی میرداماد پیاده شده و در ایستگاه تاکسی از خط میدان ونک استفاده کنید.
درخواست مشاوره