ایمپلنت ژاپنی

ایمپلنت ژاپنی

ایمپلنت دندانی یک روش درمانی و حمایتی در دندانپزشکی است که برای جایگزینی دندان­ های از دست رفته استفاده می­شود. در این روش به جای ریشه‌های دندان پایه‌های فلزی و پیچ مانند قرار می ­دهند و دندان‌های آسیب‌دیده یا از دست رفته را با ساختارهای شبیه به دندان‌های واقعی جایگزین می­کنند. جراحی ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتزهای متحرک مصنوعی یا بریج کاری‌هایی باشد که به خوبی روی هم قرار نمی‌گیرند. به طور کلی قرار دادن ایمپلنت در دهان مشکلی برای بیمار ایجاد نمی­کند و فرد می­تواند از آن­ها تا مدت­های طولانی بدون هیچ مشکلی استفاده کند؛ با وجود این شرایط، جنس و نوع ایمپلنت در طول عمر و ظاهر آن بسیار مؤثر است. برند ایمپلنت ژاپنی از جمله بهترین ارائه­کنندگان ایمپلنت در آسیا و دنیا است.

عوامل موثر در ایمپلنت دندان

نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. جراحی ایمپلنت دندان ممکن است چندین روش داشته باشد؛ بنابراین بررسی عوامل مختلف می­تواند در روند کاشت تاثیر بگذارد. اگر به یک متخصص ایمپلنت در تهران مراجعه کنید، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

وضعیت استخوان فک

مزیت اصلی ایمپلنت، پشتیبانی مقاوم از دندان‌های جدید شماست. اجرای فرایند کاشت ایمپلنت در استخوان ضعیف یا تحلیل رفته فک امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین باید در صورت امکان ابتدا استخوان ترمیم شود که این ترمیم به زمان نیاز دارد و می­تواند چندین ماه طول بکشد. اگر استخوان شما وضعیت مطلوبی داشته باشد، با ایمپلنت یک روزه در تهران می­توانید در مدت زمان کوتاهی صاحب زیباترین لبخند و دندان­ها شوید.

برند ایمپلنت

مورد مهمی که در کاشت ایمپلنت اهمیت دارد، برند ایمپلنت است. برندهای ایمپلنت دندانی قطعات و سیستم­های لازم برای عمل ایمپلنت دندان را تولید می­کنند. این برندها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب را در درجات مختلف ارائه می­دهند. انتخاب نام تجاری خوب از یک لیست جهانی برای یک بیمار عادی کار سختی خواهد بود. در سطح جهانی، بیش از 150 شرکت در تلاش هستند تا راه خود را در بازار ایمپلنت دندان باز کنند و برای یک فرد عادی تقریبا غیرممکن است که در مورد همه آنها آگاه باشد. یکی از بادوام­ترین ایمپلنت­ ها، مربوط به برند ایمپلنت ژاپنی است. به طور کلی می­توانید انتخاب نوع برند را به دندانپزشک متخصص خود بسپارید.

بهترین برند ایمپلنت ژاپنی

امروزه بسیاری از بیماران بیش از هر زمان دیگری مایل به کاشت ایمپلنت با بهترین برند آن هستند. کشورهای تولید کننده ایمپلنت به سه دسته کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی تقسیم می­شوند. در هر یک از این قاره­ها شرکت­های مختلف ایمپلنت تولید کرده و با برندهای مختلف به تمام دنیا عرضه می­کنند. در بین کشورهای مختلف آسیایی، کشورهای فعال در زمینه تولید ایمپلنت عبارت‌اند از: ایران، چین، کره و ژاپن. ژاپن یکی از بهترین تولیدکنندگان ایمپلنت در آسیا به حساب می ­آید. برند ایمپلنت ژاپنی انواع نادری از ایمپلنت­ها هستند که به راحتی در دسترس نیستند و به آسانی نمی­توان آنها را پیدا کرد و برای ترمیم دندان استفاده کرد. همان‌طور که می­دانید ژاپن محصولات بسیار باکیفیتی را در همه زمینه­ها ارائه می­دهد؛ بنابراین ایمپلنت­هایی که تولید می­کند نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده بسیار مناسب هستند. ایمپلنت­ های ژاپنی از با کیفیت­ترین ایمپلنت­های دنیا هستند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ایمپلنت و برندهای مختلف آن می­توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

باکیفیت ترین برند ژاپنی

پلاتون ژاپن یک تولید کننده ایمپلنت است که در سال 1996 در ژاپن تأسیس شد. این مجموعه 8 ایمپلنت در سطح استخوان و بافت را با اشکال راس مخروطی، مستقیم و مخروطی ارائه می­دهد. در بیش از 3 شرکت توزیع می­شود. وقتی صحبت از حفظ لبخند سالم و اصلاح طرح لبخند می‌شود، نیازهای هیچ فردی مانند دیگری نیست. درک این نکته مهم است که به عنوان یک فرد متقاضی ایمپلنت، شما سزاوار یک تجربه عالی و سفارشی هستید. پلاتون ژاپن بهترین برند ایمپلنت ژاپنی به شناخته می­شود.

مزایای استفاده از بهترین برند ژاپنی

استفاده از برند ایمپلنت ژاپنی مزایایی دارد که در ادامه به آن می­پردازیم:

1. با دندان­های طبیعی شما مطابقت دارد.

ایمپلنت­های دندانی ژاپنی در اشکال و اندازه­های بسیار متنوعی وجود دارند. این ایمپلنت­ها به شکلی طراحی شده­اند که با رنگ دندان­های اطراف شما کاملا مطابقت داشته باشند و شکاف به نظر برسند. هیچ کس جز شما و دندانپزشکتان نخواهد فهمید که کدام دندان ایمپلنت است.

2. از تغییرات در شکل صورت شما جلوگیری می­کند.

دندان­های شما به حمایت از ساختار صورتتان کمک می­کند. وقتی دندان‌هایتان را از دست می‌دهید، این تکیه‌گاه هم حذف می­شود که در نهایت باعث تغییر شکل صورتتان خواهد شد و باعث می­شود پیرتر به نظر برسید. ایمپلنت‌های دندانی ژاپنی مانند دندان‌های طبیعی از صورت شما پشتیبانی کرده و از تغییر شکل آن جلوگیری می‌کنند.

3. با ایمپلنت ژاپنی راحت صحبت کنید.

بعضی از گزینه­های جایگزینی دندان، مانند دندان مصنوعی، می­توانند بر توانایی شما در تلفظ صحیح کلمات تأثیر بگذارند. از دست دادن دندان­ها نیز می­تواند گفتار شما را تغییر دهد. از آنجایی که برند ایمپلنت ژاپنی دندانی مانند دندان‌های طبیعی عمل می‌کنند، شما را قادر می‌سازند به راحتی و به طور طبیعی صحبت کنید.

4. حفره ایجاد نمی شود.

دندان‌های مصنوعی نیاز به مراقبت دارند تا از تجمع باکتری در دهان و ایجاد عفونت جلوگیری شود، اما موادی که ایمپلنت‌های دندانی ژاپنی از آن ساخته شده‌اند، نمی‌توانند پوسیدگی داشته باشند. شما هرگز نگران ایجاد حفره در ایمپلنت­های دندانی خود نخواهید بود!

بهترین برند ایمپلنت ژاپنی با دکتر ستاره هاشمی

وقتی صحبت از جایگزینی دندان­های از دست رفته یا آسیب دیده به میان می­آید، شما چندین گزینه دارید. با این حال، یکی از گزینه­هایی که بیش از بقیه برجسته است، ایمپلنت دندان است. برندهای مختلفی هستند که ایمپلنت تولید و عرضه می­کنند. یکی از بهترین­ها برند ایمپلنت ژاپنی است. ایمپلنت‌های دندانی ژاپنی مزایای فوق­العاده­ای را ارائه می‌دهند که برند‌های دیگر آسیایی بدین شکل نیستند. کلینیک دکتر ستاره هاشمی می­تواند برای شما در کوتاه­ترین زمان ممکن ایمپلنت­های استاندارد و با کیفیت جهانی را نصب کند.

با ما بی نقص و با خیال راحت لبخند بزنید!

سوالات متداول درمورد ایمپلنت ژاپنی

آیا ایمپلنت ژاپنی در ایران موجود است؟

یکی از کمیاب‌ترین برندهای ایمپلنت، ژاپنی است اما پزشکان معتبر در کلینیک‌ها از این برند استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت ایمپلنت ژاپنی چیست؟

مهم‌ترین مزیت آن همرنگ بودن دندان‌های خودتان است که ظاهر طبیعی به لبخندتان می‌بخشد.

برای مشاوره با ما شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم