ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت که امروزه جزو محبوب‌ترین روش‌های درمانی در دندان پزشکی محسوب می‌شود، براساس کشور سازنده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. باکیفیت‌ترین ایمپلنت موجود در بازار جهانی متعلق به ایمپلنت‌های آمریکایی بوده و پس از آن، ایمپلنت‌های ساخت اروپا مانند سوئیس و آلمان از کیفیت خوبی برخوردارند. این ایمپلنت‌ها در کنار کیفیت عالی، قیمت بالایی نیز دارند؛ به گونه‌ای که عموم مردم توان پرداخت آن‌ها را ندارند. به همین دلیل کشورهایی مانند چین، کره و ایران درصدد ساخت ایمپلنت‌های باکیفیت ولی قیمت مناسب برآمدند و در این زمینه موفق بودند. از بین این سه کشور، برند ایرانی ایمپلنت نسبت به بقیه مقرون به صرفه‌تر بوده و علاوه بر حمایت از تولید داخلی، دسترسی بهتری نیز دارد. دکتر هاشمی، متخصص ایمپلنت در تهران، انواع مختلف ایمپلنت ایرانی باکیفیت مقرون به صرفه را با گارانتی به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌کند و شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک، از این خدمات بهره‌مند شوید.

انواع ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت‌های ایرانی مانند تمام ایمپلنت‌های دیگر از جنس تیتانیوم زیست سازگار بوده که به خوبی با استخوان فک جوش می‌خورد. در ساخت آن‌ها سعی شده که تمام نیازهای بیمار به خوبی برآورده شود؛ اما برخی از آن‌ها به خوبی این امکان را فراهم نکرده و دارای عیب‌هایی نیز هستند. از انواع برند ایرانی ایمپلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت کیمیا کاشت اطبا

شرکت کیمیا کاشت اطبا در سال 1393 شروع به تحقیق راجع به تولید ایمپلنت نمود و در سال 1395 ایمپلنت‌های ایرانی را با سه کیفیت کیمیا 1، کیمیا 2 و کیمیا 3 به بازار عرضه کرد که به ترتیب همسطح با ایمپلنت‌های کره‌ای، اروپایی و آمریکایی هستند درحالی قیمت بسیار پایین‌تری دارند. برای ساخت این ایمپلنت‌ از دستگاه CNC سوئیس استفاده شده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. سایز ایمپلنت‌های کیمیا بین 8 تا 14 میلی‌متر بوده و مهم‌ترین مزیتی که دارند، گارانتی مادام‌العمر آن‌ها است.

شرکت مهندسی تولیدی کوشا فن پارس

شرکت کوشا فن پارس علاوه بر تولید ایمپلنت در زمینه تولید پروتز، روکش و لمینیت نیز فعال بوده و سابقه طولانی دارند. ایمپلنت‌های تولید شده در این شرکت تحت لیسانس شرکت اشترومن آلمان بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. ایمپلنت شرکت کوشا فن پارس با نام ایمپلنت اویتا در بازار موجود است.


بیشتر بخوانید: آیا می دانید اصلاح طرح لبخند با چه روش هایی انجام می شود؟


مزایا و معایب برند ایرانی ایمپلنت

انواع ایمپلنت وجود دارد که مهم‌ترین مزیت کاشت ایمپلنت ایرانی، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به کیفیتی بوده که ارائه می‌دهد و دلیل این قیمت مناسب، تولید داخلی بودن آن است. علاوه بر این قطعات آن به راحتی در دسترس هستند و برای مریض و جراح دردسر درست نمی‌شود.

این نمونه ایمپلنت علاوه بر عیب بزرگ تمام ایمپلنت‌ها که بلند بودن طول درمان است، تعداد محدودی عیب دیگر نیز دارد که شامل:

  • ظاهر مصنوعی و غیرطبیعی
  • کیفیت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی
  • دوام پایین و امکان شکستگی بالا

افزون بر این‌ها، از برندهای دیگر می‌توان به عنوان ایمپلنت فوری استفاده کرد؛ اما ایمپلنت ایرانی این قابلیت را ندارد. به هر حال اگر حوصله طول درمان زیاد ایمپلنت را ندارید؛ می‌توانید ایمپلنت یک روزه در تهران را نیز انتخاب کنید.

تعرفه ایمپلنت ایرانی

نام برند ایرانی ایمپلنت با قیمت پایین و کیفیت مناسب گره خورده است؛ اما خوب این مزیت به نسبت دیگر برندها بوده نه کل درمان ایمپلنت، چون ایمپلنت در مجموع یک روش درمان پرهزینه محسوب می‌شود و ایمپلنت ایرانی فقط مقدار کمی از این هزینه بالا را کاهش می‌دهد. در مجموع قیمت ایمپلنت ایرانی بدون هزینه جراحی، ویزیت، عکس برداری، روکش و کشیدن دندان از 3 میلیون شروع شده و این درحالی است که کف قیمت ایمپلنت‌های خارجی از 6 میلیون تومان است.

کاشت ایمپلنت ایرانی در کلینیک دندان پزشکی دکتر ستاره هاشمی

کلینیک دندان‌پزشکی دکتر ستاره هاشمی به صورت تخصصی در زمینه ایمپلنت‌های دندانی فعالیت می‌کند. در این کلینیک اکثر جراحی‌های قبل از ایمپلنت با دستگاه‌های پیشرفته لیزر انجام شده و انواع مختلف ایمپلنت نیز بر اساس مشکل بیمار و بودجه آن موجود است. یکی از این ایمپلنت‌ها، برند ایرانی ایمپلنت بوده که کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و تا حد بالایی با بیمار سازگاری دارد.

سؤالات متداول درمورد ایمپلنت ایرانی

کدام مارک ایمپلنت ایرانی بهتر است؟

ایمپلنت‌های ایرانی توسط دو شرکت کیمیا کاشت اطبا و کوشا فن پارس تولید می‌شود که هر دو آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

آیا ایمپلنت‌های ایرانی کیفیتی مانند برندهای خارجی دارند؟

شاید نتوان کیفیت ایمپلنت‌های ایرانی را با ایمپلنت‌های آمریکایی، سوئیسی، آلمانی و به طور کل اروپایی یکی دانست؛ اما به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی در برابر ایملپنت‌های کره‌ای و چینی دارند.

هزینه ایمپلنت ایرانی چقدر است؟

ایمپلنت ایرانی به طور کل نسبت به دیگر انواع ایمپلنت‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است و بدون هیچ هزینه جانبی، تعرفه این ایمپلنت از 3 میلیون شروع می‌شود.

برای مشاوره با ما شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم