ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای

برخی از افراد تصور می‌کنند که تمامی ایمپلنت‌ها مشابه یکدیگر بوده و کیفیت و ماندگاری یکسانی دارند. این تصور می‌تواند آسیبی جدی به دندان‌های شما وارد کند. برندهای مختلفی به تولید ایمپلنت مشغول‌اند که یکی از باکیفیت‌ترین‌های آن‌ ایمپلنت کره ای محسوب می‌شود.

راه های انتخاب بهترین ایمپلنت

تنوع بسیار بالایی که برندهای مختلف ایمپلنت دارند، انتخاب بهترین محصول را به امری دشوار تبدیل کرده است؛ اما با در نظر گرفتن یک سری نکات می‌توانید انتخاب را برای خود ساده کنید. معیارهای مختلفی می‌تواند بر انتخاب بهترین ایمپلنت، تأثیرگذار باشد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: متد طراحی، ماندگاری، مواد به کار رفته در ساخت ایمپلنت، کشور سازنده و قیمت محصول اشاره کرد. با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده، می‌توان ایمپلنت‌های سوییسی و کره‌ای را به شما معرفی کرد که نوع کره‌ای از کیفیت و قیمت مناسب‌تری برخوردار است.


بیشتر بخوانید: راه های اصلاح طرح لبخند چیست؟


محبوب‌ ترین برندهای ایمپلنت کره ای

ایمپلنت‌های کره‌ای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تری که نسبت به سایر ایمپلنت‌ها دارند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. با انتخاب بهترین برندهای تولید ایمپلنت کره ای می‌توانید از داشتن دندان‌هایی زیبا و مستحکم لذت ببرید.

·         مگاژن (Megagen)

مگاژن می‌توان به عنوان بهترین برند ایمپلنت کره‌ای شناخته می‌شود. این برند در سال 2002 تحت نظر گروهی از متخصصان کره‌ای فعالیت خود را آغاز کرد. نوآوری و کیفیت بالای این محصول موجب شد تا خیلی سریع بتواند به یکی از محبوب‌ترین برندهای ایمپلنت در کشور کره تبدیل شود. محصولات این شرکت به دلیل ماندگاری مناسب، تنوع اندازه و تقاضای بسیار بالا، امروزه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         اوستم (Osstem)

اوستم به عنوان قدیمی‌ترین برند کره‌ای در زمینه تولید ایمپلنت شناخته می‌شود. شرکت اوستم در سال 1997 تأسیس شد و توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت جهانی رسیده و محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. این شرکت در حال حاضر محصولات خود را بیش از 70 کشور جهان توزیع می‌کند که در کشور ما نیز جزو برندهای محبوب به شمار آمده و با نام SP یا SLE شناخته می‌شود.

·         سئون مدیکس (Sewon medix)

یکی دیگر از برندهای ایمپلنت کره ای دندان، سئون مدیکس به شمار می‌آید. این برند در سال 2000 به حوزه ساخت ایمپلنت وارد شد و توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شرکت سئون مدیکس در حال حاضر در آمریکا، کشورهای خاورمیانه و شرق آسیا شعبه‌های متعددی دارد.

·         بیوتم (Biotem)

این محصول ساخته شده تا زیبایی و آسایش را به شما هدیه کند. برند بیوتم در سال 2013 در کره جنوبی تأسیس شد. نوآوری و قیمت مناسب این محصول باعث شده تا متخصصان مختلفی از برند بیوتم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مینی ایمپلنت دندان چیست؟

 مزایای ایمپلنت کره ای

استفاده از ایمپلنت‌های کره‌ای مزایای متعددی دارد که تعدادی از آن‌ها بررسی می‌شود:

  • طول عمر مناسب و ماندگاری بالا جزو اولین مزیت‌های این محصول کره‌ای به شمار می‌آید.
  • قیمت این محصول نسبت به برندهای مشابه بسیار مناسب‌تر بوده و محصولی اقتصادی محسوب می‌شود.
  • ضد حساسیت بودن این محصول نیز یکی از مزایای مهم آن محسوب می‌شود.
  • دسترسی به ایمپلنت کره ای نسبت به محصولات ژاپنی، سوئیسی و آمریکایی بسیار مناسب‌تر است.
  • یکی دیگر از مزایای این نوع ایمپلنت تنوع بالای آن محسوب می‌شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

هزینه تهیه ایمپلنت کره‌ ای در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. شما می‌توانید با بررسی مجموعه‌های مختلف، ایمپلنت مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. توجه داشته باشید که قیمت دقیق پروسه کاشت ایمپلنت پس از معاینه دقیق فک شما و با توجه به تعداد دندانی که نیاز به ایمپلنت دارد و همچنین نوع ایمپلنت مورد نیاز، تعیین می‌شود. مجموعه‌ تخصصی دکتر ستاره هاشمی، یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در حوزه ایمپلنت و جراحی لثه در تهران به شمار می‌آید که انواع برندهای مختلف ایمپلنت، از جمله کره‌ای را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایمپلنت کره ای یک روزه در تهران

مدت زمان جراحی و کاشت ایمپلنت، بسته به کلینیکی که برای جراحی خود انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد و این پروسه ممکن است تا چند ماه طول بکشد. طبیعتاً اگر تحت نظر مجموعه‌ای متخصص فرایند کاشت و جراحی انجام شود، مدت زمان آن به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. شما می‌توانید تحت نظر بهترین متخصص ایمپلنت در تهران؛ یعنی دکتر ستاره هاشمی، از خدمات ایمپلنت یک روزه در تهران بهره‌مند شده و در کم‌ترین زمان از داشتن دندان‌هایی زیبا و مستحکم لذت ببرید. شما همراهان گرامی می‌توانید در صورت وجود هرگونه سؤال با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول درمورد ایمپلنت کره ای

استفاده از ایمپلنت کره ای چه مزایایی دارد؟

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از ایمپلنت کره‌ای می‌توان به: ماندگاری بالا، قیمت مناسب، دسترسی آسان و ضد حساسیت بودن اشاره کرد.

بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ ای کدام اند؟

بهترین برندهای تولید ایمپلنت در کره مگاژن، اوستم و سئون مدیکس هستند.

برای کاشت ایمپلنت کره ‌ای با قیمت مناسب باید به کجا مراجعه کرد؟

اگر به دنبال کاشت ایمپلنت کره‌ ای با قیمتی مناسب هستید، می‌توانید به کلینیک دکتر ستاره هاشمی مراجعه کنید.

برای مشاوره با ما شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم